Ó, TE DRÁGA MAGÁNKLINIKA! DE AKKOR MIÉRT VÁLASZTJÁK OLYAN SOKAN?
KÓRHÁZ KONTRA MAGÁNKLINIKA
A magánklinikának van jó és rossz oldala. Egyrészről kényelmes, hiszen nincs várakozási lista, másrészt viszont a kényelemnek ára van. Joggal mondhatjuk, hogy az egészségügyi ellátásért egész életünk során kőkeményen megdolgozunk és hónapról hónapra nem kevés pénzt fizetünk azért, hogy ha beüt a krach, legyen hová fordulnunk, azzal viszont, hogy milyen körülmények uralkodnak a hazai állami egészségügyben, sajnos talán mindnyájan tisztában vagyunk. Cikkünk témája nem is a népegészségügyi helyzetet kívánja taglalni, sokkal inkább azt, hogy a magánklinikák díjait tekintve vajon miért választják mégis ezt a megoldást olyan sokan?
1. BIZALOM AZ ORVOSOK IRÁNT
Ilyenek vagyunk. Ami drága, azt elhisszük. Abban van bizalmunk, hiszen úgy gondoljuk, ha már valami magasabb árszínvonalat képvisel – legyen az tévé, telefon, cipő vagy akár egy ingatlan -, akkor az minőséget is garantál. Nincs ez másként az egészségügyi ellátásban sem, az viszont már a mi felelősségünk, hogy ezt a hozzánk ellátogató, bennünk akár látatlanban is megbízó pácienseinknek biztosítani tudjuk. A felelősségünk óriási, hiszen az általunk nyújtott szolgáltatást nem lehet visszaváltani, éppen ezért fontos, hogy minden esetben a legkörültekintőbben járjunk el.
2. KÉNYELEM VÁRAKOZÁS NÉLKÜL
Az idő pénz, bármilyen értelemben is vesszük. Az viszont, ha nem kell hosszú órákat ülnünk egy váróban vagy rendelőben ahelyett, hogy ezt az időt a gyerekeinkkel, barátainkkal, szeretteinkkel töltenénk, aranyat ér. Számunkra fontos, hogy azok, akik bennünket választanak, pontosan annyi időt töltsenek el egészségközpontunkban, amennyit a szükséges vizsgálatok igényelnek. Se többet, se kevesebbet.
3. SZAKÉRTŐ FIGYELEM
Ahhoz, hogy az adott problémát feltárjuk, pár perc nem elég. Időre van szükségünk ahhoz, hogy a hozzánk érkező páciens feloldódjon, megnyíljon és kellő információt adjon aktuális egészségügyi helyzetéről, problémájáról. A mi feladatunk, hogy mindehhez megteremtsük azt a megnyugtató közeget, ahol nemcsak az atmoszféra, de szakember csapatunk hozzáállása, attitűdje is segíti a folyamatokat. Az időpont-foglalásoknál a pácienseinkre szánt kellő időt már eleve számításba vesszük, hiszen tisztában vagyunk azzal, hogy a vizsgálatok alapossága a magas szintű szolgáltatásaink bázisa.
4. PÉNZTÁRCAKÍMÉLŐ MEGOLDÁSOK
Egy magánrendelő esetében nem feltétlenül elvárható, hogy olyan egészségügyi szolgáltatásokat biztosítson, amelyekre részben vagy egészben igénybe vehetnénk TAJ kártyánkat. Azt viszont nem árt, ha tudjuk, hogy még egy magánklinika esetében is előfordulhatnak olyan lehetőségek, amelyekre igenis érdemes rákérdezni és használni a TAJ kártyánkat, igénybe véve ezzel az állami egészségügy által nyújtott kedvezményeket. Ilyen például a hallókészülék vásárlás, ahol akár a csúcskategóriás készülékek közül is van lehetőségünk választani, bizonyos idő elteltével pedig akár új készülékre cserélni.
5. INGYENES SZŰRŐVIZSGÁLATOK
A jelenlegi egészségügyi helyzetben nehéz a magánklinika pozitívumai mellett lobbizni, hiszen tisztában vagyunk az átlagemberek helyzetével. Éppen ezért a Sybilla Egészségközpontban időről-időre rendszeres, ingyenes egészségügyi szűrővizsgálatokat tartunk, hogy azok is hozzájussanak a szükséges, minőségi ellátáshoz, akiknek korlátozottak az anyagi lehetőségeik.
Szerző: Eat, Move & Smile